סרב וואב

מדריך לקידום אתר

לעיתים תכופות, בעלי אתרים רוצים לקדם את העסק החדש שלהם, אבל הם מוגבלים מבחינה כספית. איזו
דילמה! איך ניתן לשווק את המוצר שלך כאשר הציבור אינו מודע לאתר שלך? רב הסיכויים שלא תהיה מספיק
תנועה לאתר שלך, על מנת לשרוד באוקיינוס הרחבר, הנקרא אינטרנט. 

אתה מנענע ראשך בהסכמה. שירותי קידום אתרים אינם באים בחשבון. אין לך מספיק תקציב לזה. בעזרת שימוש
ב"שיטות מוכחות" תוכל לקדם את האתר שלך ביעילות בעזרת כלים הניתנים פה. 

1. מנועי חיפוש: קיימים אלפי מנועי חיפוש באינטרנט, אך עליך להתמקד רק במנועי החיפוש הגדולים
ביותר. עליך לרשום את האתר שלך בשמונת מנועי החיפוש המובילים: ALTAVISTA
, EXCITE, YAHOO,HOTBOT,LYCOS,NORTHERN LIGHT,INFOSEEK,WEBCRAWLER. אתה גם יכול להשתמש
בשירותי הרשמה חינמיים כ"SUBMITPLUS" לשימוש במנועי חיפוש קטנים יותר. 

2. מדריכים: רשום את האתר שלך גם כאן. מדריכים מסדרים את האתרים לפי קטגוריות. דוגמאות טובות
למדריכים:YAHOO וMAGELLAN. 

3. רשימות של עיתונים אלקטרונים: אם האתר שלך כולל עיתון אלקטרוני לקידום, הוסף אותו לשירותי
העיתונים האלקטרונים הקיימים ברשת. מומלץ להתחיל עם ספריית העיתונים האלקטרונים. 

4. מודעות דרושים חינמיים: מומלץ לרשום אתרך בלוחות מודעות דרושים חינמיים לקדם את התנועה
לאתר שלך. למה? אתה מתחרה באלפי הודעות. תזכור לעבוד על העתק ההודעה שלך ולגרום לה
להראות מושכת במיוחד. פנה לאחד ממנועי החיפוש הפופולריים ביותר, חפש מודעות דרושים בחינם
וגלוש לעשרים האתרים המובילים ביותר. לפעמים, האתרים האלו יובילו אותך לאתרי דרושים נוספים
בחינם. כתגובה יגיעו לדואר האלקטרוני שלך הרבה מכתבים, המודים על רישום האתר שלך, ומוסיפים
לך את פרטי הקידום שלהם. מומלץ להשיג חשבון מייל בחינם. למשל, הוטמייל. 

5. עמודים חינמיים להכל: בהחלט כדאי לנסות אותם. תתכונן למבול של מיילים מכל האתרים הללו. אם
הכותרת אותה תכניס מספיק אטרקטיבית תקבל מספר לחיצות לאתר שלך. כותרת אטרקטיבית מספיק
כמו: חינם, זמן מוגבל, הצעה מוגבלת, מוכח, סודות ועוד הרבה אפשריים. בדוק את כל ספרות המכירות
המגיעה למייל שלך, וכך תלמד אלו כגותרות מושכות תשומת לב. תשתמש באותן כותרות בהודעות שלך. 

6. חתימה: הודעה קצרה הנכללת בסוף כל מייל אותו אתה שולח. אם תקדם עיתון אלקטרוני, חתימה זו
תקדם את האתר שלך. 

7. החלפת מודעות: החלפת מודעות עם בעלי עיתונים אלקטרונים אחרים לקידום העיתון שלך. מומלץ
להחליף מודעות עם עיתון אלקטרוני בעל רשימת תפוצה גדולה. פנה לאחד ממדריכי העיתונים האלקטרונים
וחפש עיתונים בעלי תחום דומה. שלח להם דואר אלקטרוני מנומס,
קצר בבקשה להחלפת הודעות איתם. אם תתחבר לעיתון מתאים, תגדיל מהותית את התנועה לאתר שלך. 

8. כתוב מאמר: כתוב מאמר אשר מקדם את האתר שלך או המוצר שלך. כתוב מאמר על נושא חם, אשר
אנשים ישמחו לקבל מידע נוסף עליו. פרסם אותו במספר עיתונים אלקטרונים.
איך אתה מגלה מה נחשב נושא חם? בדוק בפורומים, איזה נושא עולה פעמים תכופות. 

9. תגיד לחברים ולמשפחה: אם למשפחתך, חברים ומכרים יש חיבור לאינטרנט, תעדכן אותם במייל על
האתר החדש שלך, ותזמין אותם להתעדכן בו לעיתים קרובות.
תציע תמריץ חינמי אם הם יספרו לחברים לגלוש באתר. אולי פרסומת חינם. 

10. השאר כרטיסי ביקור או פליירים: השארו פריטים בעלי קידום עסקי בקהילה שלך. כל הפרטים ליצירת
קשר (דואר אלקטרוני, כתובת אתר, מספר טלפון) חייבים להיות מצורפים. תציע משהו בחינם לכל מי
שנכנס לאתר שלך. 

לקבל הצעת מחיר לבניית אתר או לקידום אתר

דילוג לתוכן