סרב וואב

11 דרכים להגדלת התנועה לאתר

סיימנו לבנות את האתר של העסק שלנו וכעת הוא באויר מוטמע במנועי החיפוש אך כמות הכניסות אליו נמוכות ולא עונות על הציפיות להגיע לקהל גולשים גדול ככל שניתן. תנועה לאתר יכולה להתבצע ממקורות שונים ברשת ואף מיחוצה לו כגון מקומונים (עיתונים) הממליצים על אתר החברה עם הכתובת וקוראים לפעולה מצד לקוחות פוטנציאליים המעוניינים במידע נוסף אותו יוכלו לקבל מהאתר.

יחד עם זאת קיימות דרכים ברשת להגדלת התנועה הן באופן ממומן והן בצורה אורגנית חינמית טבעית כשכעת נציין ונסביר את 11 הדרכים העיקריות ביותר כיום ברשת האינטרנט להגדלת התנועה לאתר שלנו.

מקורות תנועה לאתר

קידום אתרים אורגני: קידום אתרים אורגני תמיד היה התהליך הכי ארוך והכי יקר אך הכי משתלם לטווח הארוך הן מבחינת התוצאות הישירות של מיצוב האתר במיקומים גבוהים לאורך זמן על ידי תחזוקה שוטפת של המאמרים בו, השירותים ומבנה האתר והתאמתו באופן דינמי למנועי החיפוש בדגש על גוגל כשאופטימיזציה לכל רכיביו הן ברמת הקוד והן ברמת התכנים והתמונות מבוצעת לכל אורך התהליך. קידום אתרים אורגני בגוגל ממתג את האתר שלך בעיני הגולשים ברמה גבוהה ומעניק את הרושם של עסק יציב ומושקע מאחר והתהליך של קידום אתרים לוקח זמן ומשאבים כשנקיטת פעולתן לכשעצמה מוכיחה שהעסק כאן חי ובועט והוא מעוניין להישאר עוד זמן רב.
11 דרכים להגדלת התנועה לאתר

2. קידום אתרים ממומן בגוגל: קידום אתרים ממומן בגוגל מעניק חשיפה אדירה אלא אם כן להבדיל מהקידום האורגני הינו מיועד לקמפיינים מיידיים שלא ניתן להמתין איתם עד לתוצאות של הקידום האורגני ועל ידי מודעות הקוראות לפעולה קהל הגולשים בהתאם למחקר מילות המפתח שלכם מגיעים לאתר דרך המודעה המצביעה על מבצע או כל מכירה מואצת אחרת.

3. רשתות חברתיות: רשתות חברתיות הינן כלי נהדר ופשוט מאוד להגדלת החשיפה לאתר שלכם אך כמובן בהיעזרות בגורם מוסמך ניתן להפיק מהן אף יותר מאשר רק תנועה. הפרסום ברשתות החברתיות יכול להתבצע בווריאציות שונות הן בצורה אורגנית והן בצורת מודעות ופרסומים ממומנים, קידום אורגני ברשתות חברתיות מכיל פתיחת קבוצה משלנו והשתתפות בקבוצות דיון אחרות להגדלת הנוכחות ברשת על ידי מתן פתרונות לשאלות, הצגת המלצות וקישורים המפנים לדף באתר שלנו שמעניק פתרון לאיזו בעיה שהוצגה וכדומה. פתיחת דף עסקי כעת ניתן לבצע זאת במגוון רשתות חברתיות כגון: פינטרסט, גוגל+, טוויטר, לינקדאין וכמובן פייסבוק המהווה פלטפורמה גדולה מאוד לעסקים ברשת המעוניינים להגדיל את התנועה לאתר שלהם בצורה טבעית. יחד עם זאת ניתן לבצע קידום ממומן ברשתות החברתיות בדיוק על אותו אופן כמו בגוגל אדוורדס על עיקרון מחיר לקליק על מודעה המעניקים גם הן את הפתרון להגדלת נפח הגולשים באתר.

4. פורומים: פורומים הינה דרך נוספת ומעניינת מאוד מאחר והיא מעניקה חשיפה והגדלת נפח הגולשים לאתר אך גם יכולה להיות בעלת ערך מוסף של הגדלת הסמכות של האתר מאחר ובפורומים גולשים רבים מעלים שאלות לגבי נושאים שונים ואם לנו בתור בעלי עסקים יש את הפתרונות המקצועיים עבורת אנו גם מגדילים את התנועה לאתר וגם את סמכותו כגורם אמין המעניק פתרונות ברשת בהתאם לתחום הרלוונטי.

5. פיתוח פרופיל קישורים: אחד הפרמטרים החשובים ביצירת מעמד סמכותי לאתר כשכל קישור מהווה המלצה על האתר שלנו וככל שכמות הקישורים תהיה גדולה יותר ברשת מאתרים רלוונטים הן מבחינת התחום והן מבחינת רמת הסמכות כך התנועה מלקוחות איכותיים תעלה וגם רמת הלידים בהתאם.

6. ניוזלטר: התקינו באתרכם רישום לניוזלטר כך שבכל פעם שאתם מעלים מאמרים או מוצרים או כל דבר חדש באתר או בעסק יש לכם כלי יעיל ביותר לשמור על קשר עם הגולשים שנרשמו ובכך לשמור ולהגדיל את התנועה באתר.

7. אינדקסים: ישנם ברשת המון אינדקסים של בעלי מקצוע ועסקים חלקם סמכותיים יותר וחלקם סמכותיים פחות אך מהווים כלי חשוב בחשיפת העסק שלכם בין עסקים מתחרים והגדלת הנוכחות האינטרנטית שלכם.

8. פרסום בלוחות פרסום מקומיים וארציים: ניתן לבצע שיתופי פעולה בין אתרים שונים בתחום והטמיע פרסומים משלימים אחד לשני המהווים המלצות והגדלת נוכחות באינטרנט שהם גם מעניקים ערך מוסף לאתר המפרסם וגם מעניקים לכם חשיפה. את שיתופי הפעולה ניתן לבצע גם בתשלום או בתמורה המקובלת על שני הצדדים על מנת להפיק רווחים לשני הצדדים.

9. השתתפות בבלוגים רלוונטים: כל העת לחפש בלוגים ברשת באותו השירות או המידע אותו אתם מעוניינים להעביר ולהשתתף בהם עם הטמעת הקישור לאתר שלכם.

10. בניית אתרי תשתית: בניית אתרים עם תוכן משלים לאתר שלכם שיהוו תשתית קישורים איכותית ועוצמתית להגדלת הנוכחות שלכם במנועי החיפוש.

11. תגובות באתר: אפשרו לגולשים להגיב באתרכם וענו לתגובות בצורה עקבית ומקצועית, ענו על שאלות בצורה מנומקת והגדילו את סמכות האתר שלכם כאתר המעניק פתרון לגולש.

אופטימיזציה להגדלת תנועה לאתר

הגדלת התנועה לאתר – מסקנות:

כפי שאנו רואים כאן עברנו על 11 דרכים להגדלת התנועה לאתר, מציאת דרכים להגדלת התנועה לאתר מצריכה יצירתיות והתמדה בחיפושים בלתי פוסקים אחר מקורות מגוונים וחדשים כל הזמן. צויינו כאן מקורות אורגנייים ומקורות בתשלום שניתן לשלב בינהן בהתאם למטרת הקידום ובהתאם לחלוקת התקציב העומד לרשותינו.

אחד היתרונות של הפרסום באינטרנט היא שהפרסום הזה מדיד וניתן לראות בכל זמן נתון את כמות הכניסות לאתר וזמן השהות של כל גולש ולבצע סטטיסטיקות אודות המאמרים הפופולריים ביותר או המוצרים המבוקשים ביותר בעזרת כלי גוגל אנליטיקס המעניק נתונים מקיפים שיכולים לעזור לנו מאוד בהמשך התהליך ולתת לנו אינדיקצייה לגבי אופן העבודה שלנו והאם היא יעילה.

התנועה באתר היא מבין הפרמטרים החשובים בקידום אתרים אורגני כשהיא משקפת המון אודות האתר שלנו ואיך הגולשים, הלקוחות הפוטנציאליים שלנו מגיבים אליו. חשוב לזכור שלא מספיקה הגדלת התנועה לאתר אלא גם זמן השהות באתר מאחר ואם אנו מזהים מגמה של כניסת לקוחות ועזיבה מהירה צריכה להידלק לנו נורה אדומה ואנו צריכים לבדוק מדוע גולש יוצא מהאתר מהר מידיי.

דילוג לתוכן