סרב וואב

להזמנות חייגו : 050-7175154

לוגו סרב וואב

בין האתרים שאנחנו מתרגמים מגיעים גם עסקים קטנים שרוצים לחסוך בהוצאות עד כמה שאפשר. כנותני שירות לצערינו אנחנו לא יכול לעשות את העבודה בחינם, אבל, נשמח להעניק לכם כמה כלים שיעזרו לכם לעשות אותה בעצמכם. במאמר זה נציג 4 תוכנות שיעזרו לכם ב: תרגום אתרים בחינם

אף אחד מהכלים לא יחליף מתרגם מקצועי, אבל בהחלט יוכלו לתת לכם התחלה או לפחות מענה ראשוני לצורך.

1. תרגום אתרים בחינם Babylon

Babylon היא תוכנת התרגום הותיקה ביותר, הבעלים שלה דרך אגב ישראלי. והיא מספקת פתרונות חדשניים לתרגום ולימוד שפות. החברה נוסדה בשנת 1997 ועובדת עם לקוחות עסקיים ופרטיים כאד. התוכנה תומכת במעל 77 שפות. ניתן לעבוד עם התוכנה ללא חיבור לאינטרנט ולקבל תוצאות מיידיות. יש אין ספור מילונים שאפשר להוריד בהתאם לדרישות שלך. אם יש לכם עמודים סרוקים, גם שם בבילון תתן לכם פתרון. תרגום OCR הוא חלק מהפתרונות שבבילון מציעה. אם אתם מחפשים תרגום אתרים בחינם זאת התוכנה.

 

לאתר החברה

2. הכי טוב שיש Google Translate פתרון תרגום אתרים בחינם מעולה

לגוגל כלים מובנים לתרגום האתר. עם התרגום של גוגל אתה יכול להציע ללקוחות שלך את האתר בתרגום ליותר מ- 60 שפות. ניתן לבצע התאמות אישיות לתרגום האתר, וכמו כן אפשר לאסוף הצעות תרגום מהמשתמשים שלכם ולהשתמש בהן. הפלאגין ניתן בחינם ומרחיב את התפוצה הגלובלית שלכם במהירות ובקלות. וכמובן הכלי בחינם. גם לגוגל יש פתרון תרגום אתרים בחינם מצויין

 

לאתר התוסף

3. World Lingo

וורלד לינגו הוא עוד כלי חינמי שמאפשר לכם לתרגם את האתרים שלכם באמצעות אתר האינטרנט שלהם. התרגום עובד במספר רב של שפות ומאפשר למעוניינים לקבל תרגום מקצועי. כמובן שהתרגום אינו כולל הזנת תכנים לאתר, ואת בניית אתר האינטרנט.

World Lingo

לאתר החברה

4. Free Translation.com

הכלי האחרון לתרגום האתר הוא תרגום חינם.קום הכלי מאפשר תרגום ממגוון שפות (כולל תרגום מעברית לאנגלית) כמו כן הם מציעים שירות תרגום אתרים, בניגוד לכלי המצויין שהם השירות אינו מתאים לתרגום מעברית לשפות אחרות.

 

לאתר החברה

דילוג לתוכן