סרב וואב

קידום אתרים ברשתות חברתיות

developnet
קידום אתרים ברשתות חברתיות הינו אלמנט חשוב ודומיננטי בקידום אתרים אורגני של 2016. עם התפתחותן של הרשתות החברתיות הן מבחינת מספר הרשתות הקיים והן מבחינת מגוון אופי התכנים שכל רשת חברתית מציעה. אנו בעלי האתרים מנצלים משאב זה על מנת לחשוף את התכנים באתר שלנו לכמה שיותר אנשים המהווים לקוחות פוטנציאלים לשירות או המוצר שלנו ובכך להגדיל את התנועה לאתר.

קידום אתרים ברשתות חברתיות כיום מציע לנו פעילות בצורות שונות בהתאם לצורך כשאנו יכולים לבחור היכן להשקיע את מירב המשאבים בהתאם לאופי הרשת החברתית. כבר בשלב בניית האתר (עוד על בניית אתרים בוורדפרס) אנו משקיעים מחשבה בשילוב כפתורי השיתוף ברשתות החברתיות על מנת להגדיל את הפעילות מבחוץ ולהביא את התנועה ממקורות שונים לתוך האתר שלנו מהרשת החברתית על ידי שיתופים או המלצות בדרכים שונות בהתאם לרשת החברתית.

קידום אתרים ברשתות חברתיות

קידום אתרים ברשתות חברתיות ממוקדות

ישנן רשתות חברתיות המתאימות לתכנים מסויימים בהתאם לתחום העניין של המשתמש כשכל הרשת מוקדשת לתכנים בנושאים ממוקדים ומיועדת לאנשים ספצפיים אשר אלו הם תחומי עניינם כגון "גיטהב" = פרוייקט שהוקם בשנת 2008 המאפשר למפתחים בקוד פתוח לשתף את העבודות שלהם ולקבל פידבקים או רג'קטים בהמשך הפיתוח ובכך לבצע מן סיעור מוחות ברשת מול תכנתים מוכשרים נוספים ולהרחיב את פיתוח הפרוייקט שלהם. יחד עם זאת ישנה הרשת החברתית "Dribbble" המיועדת למעצבים גרפים המעניקה השראה למעצבים רבים בכל העולם ובעלת שם דבר בסצנת העיצוב. מעצבים רבים מעלים לשם תיקי עבודות מעיצוב כפתורים, טפסים ועוד. רשת חברתית מומלצת מאוד לכל חובבי הגרפיקה הממוחשבת.

קידום אתרים ברשתות חברתיות כלליות

בניגוד או לא בניגוד לרשתות החברתיות הממוקדות נושא, ישנן הרשתות החברתיות הכלליות המוכרות לכולם ומהוות פלטפורמה להעברת מסרים ללא השתייכות לקבוצות מסויימות או רק לבעלי התמחויות וכמובן את הרשתות האלו כולם מכירים כגון פייסבוק, טוויטר, אנסטגרם, פינטרסט ועוד. הרשת החברתית בעיניי מהווה את ה"דור 2 דור" שלפני תקופת הרשתות החברתיות כלומר: עד עידן הרשתות החברתיות בעלי עסקים היו מגיעים פיזית ללקוחות הפוטנציאליים שלהם ומציעים את מרכולתם על ידי נציגי מכירות מהודרים וכיום, בעידן הרשתות החברתיות בעל עסק יכול "להיכנס" ללקוח הפוטנציאלי שלו ברשת החברתית בווריאציות שונות ולהציע את מרכולתו רק שברשת החברתית זה קורה בעזרת קריאייטיב, תמונות וסירטונים.

קידום אתרים וסוגי רשתות חברתיות בשימוש

קידום אתרים ברשתות חברתיות הינו רק שימוש אחד קטן שניתן לעשות ברשת החברתית על ביצוע פעולות אורגניות ברשת המעודדות כניסת גולשים לאתר וביצוע פעולות נוספות ועד למימון קמפיין הקורא לגולשים להיכנס לאתר כשאנו משלמים עבור כל כניסה כזו סכום שנקבע אוטומטית על ידי הרשת החברתית או סכום שאנו מגדירים כמתאים לנו.

קידום אתרים ברשתות חברתיות מבחינה טכנית קל ופשוט לביצוע אך אם לא משתמשים בו בתבונה אנו עלולים לקבל את התוצאה ההפוכה מזו שציפינו לה לכן, מומלץ לחשוב היטב ולבחון את השוק ואת התנהגות הגולשים ברשת הנבחרת לפלטפורמה הפירסומית ולהתנהל בהתאם לתחום אותו אנו מקדמים ולהבין מה נהוג בו הן מבחינת סוגי הסטטוסים, תמונות, וידאו ועוד.

מטרות שונות לשימוש ברשתות חברתיות

כאן ציינו מטרה עיקרית והיא קידום אתרים בעזרת הרשתות החברתיות אך אנו עדים לשימושים רבים ברשתות השונות כגון יוטיוב – אמנים רבים המעוניינים לקבל חשיפה ליצירותיהן מעלים שירים וקליפים הזוכים לחשיפות במספרים אדירים ובכך ממנפים את היתרון העצום שברשת החברתית המעניקה במה חינמית לקהל בכל העולם ללא סלקצייה של חברות תקליטים או סוכנים כאלה ואחרים.

פוליטיקאים המעוניינים להעביר מסרים לציבור בצורות שונות של פוסטים וקטעי וידאו, רשתות חברתיות יכולות להוות יומן חיים שבו גולש מעלה מידע, תמוננת וסרטונים בתקופות שונות בחייו ומקבל איזה שהוא ציר זמן בשנים לפעילות. כמובן בעל עסקים המעוניינים לחשוף את מרכולתם ולפרסם כמה שיותר ברשת החברתית וכמובן גולשים שנקרא להם "ללא מטרות רווח" שפועלים ברשת להנאתם מורידים ומעלים חומרים ונשארים מעודכנים.

דילוג לתוכן