סרב וואב

אפיון אתר ומשמעויות
אפיון אתר אינטרנט הינו אחד השלבים החשובים ביותר בעת בתכנון בניית אתר לעסק. במעמד זה אנו קובעים את נראות האתר, המבנה ההיררכי שלו ואופן מיקומי כל אלמנט על המסך. אפיון אתר נכון ומקצועי חשוב ביותר מאחר והוא נוגע בכמה פרמטרים חשובים מאין כמותם כגון:

חוויית משתמש המהווה בעצם את הקשר שלנו מול הגולש וקובעת האם תבוצע אינטרקציה עם העסק או לחילופין הגולש יעזוב את האתר מבלי ליצור עימנו קשר.
זמן שהות הגולש באתר – פרמטר זה מתחלק לשניים: מצד אחד ההיבט של הגולש האנושי ומידת הסקרנות שהאתר יוצר על מנת לגרום לו להישאר ולהמשיל לשהות באתר ומצד שני ההיבט של מנועי החיפוש שכחלק מהסטטיסטיקות שלהם לביצועי אתר מבחינים בין אתרים בהם זמן השהות גבוהה או נמוך ביחס למתחרים ובכך מדרגים את האתר בהתאם.
מבנה אתר תקין מבחינת היררכייה של נושאים ותכנים שבעצם מעניקה לגולש יכולת התמצאות באתר בקלות מירבית ומגדילה את האפשרות שייצור עם העסק קשר.
אפיון אתר

אז איך מאפיינים אתר?
אפיון אתר מתבצע בתחילת התהליך וכל העת מתעדכן בהתאם לביצועים והאם הם מספקים אותנו או נותנים מענה הולם לצורכי העסק.

לכל תחום נדר אפיון אתר שונה למשל: אם מדובר באתר מכירות ומבנה מוצרים או לחילופין אם מדובר באתר של גוף ממשלתי שאמור להעביר מידע רב בצורה ברורה ונגישה או האם מדובר באתר תדמית כשלכל אחד מהתחומים שצויינו ייבוצע אפיון אתר שונה.

נדרש לבצע מחקר מתחרים בתחום ולהבין את כיצד ניתן לאפיין טוב יותר מהם ולתת מענה לגולשים הפוטנציאליים היכן שהמתחרים "נופלים" וליצור בידול בינינו לבינם אפילו רק על ידי אפיון שונה המעניק ערך מוסף לגולש.

התחשבות במבנה היררכי של כותרות ונושאים שיהיו ברורים והגיוניים הן מבחינת תוכנם לגולש והן מבחינת הסדר שלהם בהתאם לרלוונטיות למנועי החיפוש בקוד תקין שיעניק לאתר תוצאות טובות יותר בדירוגים של מנועי החיפוש ויגדיל משמעותית את הכניסות לאתר.

אפיון אתר נכון
אפיון אתר נכון יעניק לאתר שלך יתרונות רבים על פני המתחרים בכל סוגי הקמפיינים. רבים תוהים מדוע יש לאתר שלהם כניסות רבות אך הפניות לא בהתאם? או גרוע מכך במיקרים של קמפיינים ממומנים בגוגל או פייסבוק המעניקים המרות בכמות נמוכה ולא איכותית.

אחת הסיבות העיקריות לכך היא אפיון אתר או דף לצורך העניין עם הפניות ממומנות לא נכונה שלא גורמת לגולש לבצע פעולה וליצור קשר עם העסק. אפיון אתר נכון עושה את ההבדל בין אתר שפונים אליו ומבצעים פעולה לבין אתר שנכנסים, רואים וממשיכים הלאה.

אנו מעניקים לאפיון האתר חשיבות גבוהה מאוד הן בתהליכי קידום אתרים והן בתהליכי בניית אתרים. מבנה אתר תקים המאופיין בצורה מקצועית יעניק לך את ההבדל בין הצלחה לכישלון.

דילוג לתוכן